Prihláste sa

Zapamätať prihlásenie:


Ako ničia rozhodcovia jednotlivé mužstvá???

fanúšik každého mužstva sa cíti byť neustále okradnutý rozhodcami. Hlavne keď sa prehrá je nevôľa s pruhovanými nekonečná. Ako je to však podľa čísel??


Tak som sa pozrel na doterajšie štatistiky a vyšlo mi prekvapjúce( pre niekoho, nie pre mňa) poradie. Ako na tom sú jednotlivé mužstvá s vylučovaním a presilovkami??? Koľkože minút hrali v oslabení a koľko v presilovke? Stále počúvam a čítam sťažnosti hlaven fans Nitry a Martina, ako ich nikto nechce v lige a ako ich nemá nikto rád. Ako ich rozhodcovia neustále poškodzujú a ako pískajú pre SLOVAN. To s tým Slovanom je choroba každého klubu. Všetci súperovi fanúšikovia sú presvedčení, že sa píska pre Belasých. No v skutočnosti hovoria čísla niečo iné. Tak sa na ne pozrime. Prvé číslo sú minúty v presilovke, druhé v oslabení a rozdiel ak je – tak hralo mužstvo viac v oslabení ako v presile… je to takto…

1. Košice 352–302=+50 2.SNV 328–288=40 3.NR 313–286=27 3.TN 352–325=27 4.MT 355–337=18 5.SKA 301–307=-6 prvé mužstvo čo hralo viac oslabené ako v presilovke 6.BB 325–344=-19 7.ZA 286–307=-21 8.SBA 296–322=-26 9.LM 306–334=-28 10.ZV 308–338=-30 11.PP 298–329=-31

Takže milí fanúškovia, teraz očakávam že ma zavalíte argumentami.. ale kedy vylučujú nám??? keď je to na vážkach a kedy vám?? keď už máte vyhraté… ale,ale.. toto sú reálne čísla, viem že čísla nie sú všetko ale čiastočne nám ukazujú realitu. Určite ju ukazujú reálnejšie ako naše krvavé oči po prehratom zápase plné dojmov z velikánskej krivdy ktorú na nás spáchali tí v pruhovanom.. Apropo vidíte kde je Slovan???? Ešte ste stále presvedčení že sa píska vždy v jeho prospech? Ja teda o tom tvrdení presvedčený nie som. Pre Martinčanov a NItranov.. nie ste až takí nemilovaní rozhodcami ako to tu v dikusiách podávate.. aha kde ste v tej štatistike.. vcelku na pekných miestach. Čo má hovoriť taký Poprad??? ešteže má najlepšiu presilovku v lige.Vcelku je to však vyrovnané. Pri takom počte zápasov ako je odohraných nie je žiadna katastrofa mať -+30.. len tie Košice s +50 nejako vytŕčajú.Určite sa tiež často cítia poškodení ich fans. AKO VIDNO V GLOBáLE NEMAJú PREčO. A pre tých čo ma nepoznajú, som fanúšik Trenčína. Tak Vám želám pekný večer a pokojné zamyslenie sa nad uvedenými číslami. po niekoľkých konzultáciách doplním prehľad o prehľad trestných minút doma a vonku.. tie čísla budú o dosť vyššie lebo do hry v oslabení sa nezapočítavajú súbežné tresty ako aj 10 a 20 min resty.. Ale budeme mať prehľad trestných minút pridelených mužstvám doma a vonku.. ok?? tak tu to máme.. zoradené podla najväčšieho rozdielu.. prvé číslo trestné minúty vonku, druhé.. doma.. tretie rozdiel… ak je – tak malo mužstvo viac trestných minút doma ako vonku.. aj také máme.. a to TRI:-)

1. trenčín 425/251/174, 2.SBA ......410/279/131 3.BB.........447/341/106 4.LM.........400/295/105 5.SKA.......340/246/94 6.NR........458/366/92 7.SNV.......314/260/54 8.ZV..........327/275/52 9.MT.........331/295/36 10.ZA........350/342/8 11.KE.......298/325/-27 vonku sedeli menej ako doma 12.PP.......254/294/-40 vonku o 40 min sedeli menej.. takže tu vidíme ako posudzujú jednotlivé mužstvá rozhodcovia doma a vonku.. Najväčšia diferencia je u Dukly a Slovanu, naopak PP a KE sedeli viac doma ako vonku.. Najvyrovnanejšie to má ZA… myslím že zaujímavé… prosím nehľadajte tam nič proti nikomu. Len chcem aby ste sa zamysleli, keď idete nadávať na sudcu že Vaše mužstvo zasa podrazil.. nie vždy je to totiž tak ako to na prvý pohľad vyzerá tesne po prehratom zápase.. ja len toľko..


pzm33

 

no dôležité je aj to či vylučujú právom... Ak niekto stále fauluje tak musí byť vylučovaný a možno nie je. Takže trošku nedomyslený blog, ale ako pokus to beriem.
4.2.2010 - 18:27
0

simon22 BLOG

 

no tak..: právom neprávom.. vždy je to z pohľadu fanúšika.. to právo.. si na zimáku a ked ty si myslíš že to bolo právo, tak hosťujúci sú presvedčení že na sto péro neprávom.. to je čisto diskutabilná kategória, ktorá sa nedá ani odmerať ani odvážiť.. to sú tie krvavé oči.. to právom.- neprávom.. ak chodíš na hokej tak to vidíš v každom zápase.. choď na hokej kde nehrá tvoje mužstvo a uvidíš ako sa budeš baviť na reakciách divákov na tresty.. to sa budeš čudovať ako to vidia všetci zle.. vždy opačne ako sudca
4.2.2010 - 18:53
0

ivino

 

simon,mohol by si informácie rozšíriť ako je to v domácich a ako v zápasoch u súperov? Hodne by to pomohlo.. Ďakujem...
4.2.2010 - 20:10
0

greendeath

 

toto nemyslis vazne...len v skratke ,uvedom si ze su muzstva ktore si svojim stylom hry ,vypytaju viac trstnych minut a niektore menej a ver tomu ze tym na nic nenarazam ale takto sa to neda brat
4.2.2010 - 20:30
0

simon22 BLOG

 

ale dá..: ty si vedel že ke hrali o 81 minút oproti pp viac v presilovke?? ja teda nie.. a to ma prekvapilo.. ide len o to či na niekom obvzlášť sedia.. a ukázalo sa že ani nie.. o to šlo.. nič nie je na 100% objektívne.. ale teraz aspoň vidíš ako je to fakticky.. podla čísel.. ty si to tušil?? ja nie.. napr.. že najviac minút v presilovke hral martin?? a najmenej žilina??? a že najviac v oslabení hrala BB??? a najmenej nitra?? tiež som to netušil.. nerozoberám opodstatnenosť vylúčení.. ale len holý fakt že bolo.. lebo fanúšikom sa zdá ž epráve ich mužstvo ničia sudí najviac.. tak tu máš objektívny pohlad na faktické vylúčenia.. na nič viac.. ani či boli oprávnené ani či niečo pustili..
4.2.2010 - 20:39
0

greendeath

 

pozri toto sa takto neda ,je rozdiel mat presilovku pri vedeni 1-0 a pri 1-4 a ver tomu ze nasi rzhodcovia zapas ovplivnit vedia,su to amateri a to doslovne,podla mna hokejistom(profesionalom) nemozu piskat(amateri) ktory maju svoje civilne zamestnania
4.2.2010 - 20:45
0

simon22 BLOG

 

viem to všetko..: ano viem.. pískajú pre niekoho.. až vedie 4:0 tak otočia aby dorovnali.. ale predsa sú tie čísla o niečom vypovedajúce.. nič nie je 100% ale skús si ich pozrieť a zamyslieť sa.. stojí to za to.. napr.. prečo má tn a slovan najväčší rozdiel?? prečo má PP viac trestov doma ako vonku?? a prečo sú na tom ke najlepšie:??? každý si urobme názor... myslím ž e nie je všetko tak ako to vyzerá z domácej tribúny..
4.2.2010 - 21:41
0

Pepe#27

 

Tak s tymto uplne suhlasim... Je jasne ze muzstvo ktore hra ofenzivnejsie je castejsie faulovane...

Na druhej strane nemozno to zovseobecnovat...
5.2.2010 - 13:40
0

simon22 BLOG

 

myslíš na 10%: ahoj.. myslíš či z toho vyplynie tých povestných 10%.. no asi by sa to dalo.. ale bolo by to velice pracné.. ja som bol prekvapený z umiestnenia hlavne popradu. a košíc..to by jeden nepovedal že môže byť medzi nimi až 81 minút rozdiel.. to je v prospech košíc viac ako zápas a tretina.. to je už čo povedať... a nedá sa samozrejme ani posúdiť ktoré písknutie bolo spravodlivé a ktoré naopak nafilmované.. to vskutku žiadna štatistika nezachytí.. ani tie neodpískané fauly.. mňa len tak zaujímalo kto najviac sedí a kto najmenej a ako to vlastne vyzerá.. či náhodou niekto nie je zvlášť trestaný a iný zvlášť posúvaný do presiloviek.. a toho som sa dopátral..
4.2.2010 - 20:33
0

greendeath

 

ono ked ti mam pravdu povedat ,ja by som bol asi aj radsej keby sme tu statistiku mali opacnu,lebo nase oslabovky su nebezpecnejsie ako presilovky
4.2.2010 - 20:39
0

ivino

 

simon,nenarážam na 10%...práveže nie,bolo by zaujímavé zistiť ako by vyzeral Slovan v domácich zápasoch,ved hrá suverenne najnatlakovejší hoke(spolu s KE)...a pritom je v mínuse 26 minút a KE v pluse 50 minút...nejako mi to nesedí...
4.2.2010 - 20:51
0

simon22 BLOG

 

mám to..: toto je ale trošku iná štatiustika.. to predtým boli odohrané minúty.. čiž eak sa prekrývali tresty tak o to to bolo menej.. teraz ti dám vylúčené minúty doma a vonku.. doplním do článku.. slovan?? doma 279, vonku 410, trestných minút.. martin 295doma 331 vonku.. a dukla?? 251 doma a 425 vonku.. má najväčší rozdiel.. vonku sedeli o +174 minút vioac ako doma.. a máme taký PP vonku sedel o 40 min menej ako doma aj ke(27) a za o 8 sedela menej vonku ako doma.,, to sú fakty.. dá sa povedať ž e najviac sedia sudí vonku na trenčíne.. a najvyrovnanejšie to má žilina.. druhý s naj rozdielom je slovan +131
4.2.2010 - 21:05
0

ivino

 

vďaka...priznám sa,ťažko sa mi z tohoto robí uzáver,pretože by som zase kohosi vytočil... , čísielka sú to zaujímavé,najmä tie PP... ťažký oriešok na rozlúsknutie...
4.2.2010 - 21:14
0

najkrajší

 

príde: mi to ako veľká demagógia na základe týchto čísel niečo tvrdiť . . .
4.2.2010 - 20:39
0

simon22 BLOG

 

ja nič netvrdím..: len to že poniktorí plačú ako na nich sedia sudcovia a ono to štatisticky tak nie je.. to je jediné tvrdenie čo som si dovolil na základe tých čísel dať.. jo a vlastne ešte jedno.. že sa nepíska v prospech slovana.. to je druhé.. nič viac.. ostatné si pozri a porozmýšlaj.. hlavne ked budeš tvrdiť ako tvoje mužstvo odrovnávajú.. tak sa mrkni sem a poriadne si pozri štatistiku.. a nevim komu v lige fandíš.. to je jedno.. vždy sa zdá domácim že je to vedené proti nim.. a hosťom tiež.. málokedy sú spokojní aspoň jedni.. vo tem to je..
4.2.2010 - 20:43
0

najkrajší

 

inak: zaujímavý súhrn čísel . . . skladám pred tebou svoj klobúk že máš na takéto sumarizovanie chuť a aj čas . . . to myslím úprimne . . . ak som to správne pochopil jedná sa o minúty presiloviek resp. oslaboviek . . . objektívnejšie by bol počet presiloviek a počet oslaboviek . . . s tým že by sa 10 minútové tresty nemenili na " drobné " t.j. by sa počítali ako to jedno vylúčenie a zároveň by s tohto sumáru " odišli " presilovky resp. oslabovky za veľa hráčov na ľade a tresty za vyhodenie puku z obranného pásma mimo ľadovú plochu . . .
4.2.2010 - 20:49
0

ivino

 

Janko,neblázni,to je robota na týždeň...
4.2.2010 - 20:55
0

najkrajší

 

ivo: je mi to jasné . . . ale zrkadlo podľa simonového blogu je nastavené tak, že diskusia smeruje k tretej svetovej vojne . . . vyššie som mu písal že ja by som sa na takúto štatistiku vykakal . . . aj toto by mi zabralo aspoň dva dni . . .
4.2.2010 - 21:00
0

ivino

 

Hm...: diskusia môže byť ešte fakt zaujímava...niekedy majú čísielka nevypovedateľnú hodnotu a toto sa k tomu blíži...
4.2.2010 - 21:16
0

simon22 BLOG

 

ale nie..: myslí si ž ečíselká sú presnejšie k pravde ako rozzúrený fanúšik presvedčený o krivde spáchanej na jeho mužstve.. to nie sú číselká z jedného zápasu.. kde to sudcovi možná neyjde.. ale z doterajšieho priebehu ligy.. a tam to raz vyšlo a inokedy nevyšlo.. tak sú objektívnejšie ako pocity.. aspoň j asi to myslím.. nepostihujú filmy a neodpískané fauly.. ale ukazujú na prístup sudcov k jednotlivým mužstvám.. teraz aj doma a vonku..
4.2.2010 - 21:34
0

ivino

 

V pohode simon...tie čísla si si určite nevymyslel,akurát ja fakt z toho neviem urobiť záver...a to sa strašne rád hrabem v rôznych štatistikách...možno dobrý podklad pre študentov ,ktorí sa zaoberajú štatistikami,matematickou logikou...
4.2.2010 - 21:44
0

simon22 BLOG

 

nie.. : tá štatistika je počet minút v presilovke a v oslabení.. 10 sa nerátajú.. a ak sa prekrývajú tresty a si 4 na 4 tak tiež nie... to sú čisté minúty v presile alebo oslabení.. aspon tak to je na szlh.. a celkove vylúčeia?? idem doplniť.. doma a vonku.. aby bolo jasné ako koho kde merajú.-- tam sú všetky trestné minúty.. preto sú to podstatne väčšie čísla..
4.2.2010 - 21:09
0

kelnička

 

objektívne??: tak to sa musím zasmiať...
1.z tvojho prieskumu nie je jasné kedy sa jednalo povedzme o presilu resp. oslabenie dvojnásobné...dosť doležitý ukazovateľ pretože hrať presilu o jedného a dvoch hráčov je naozaj rozdiel
2.ako tu už bol niekto spomínal je skutočný rozdiel hrať presilovku za stavu 2:2 a 1:5 a toto je takisto nepopierateľný fakt...
3.ak chceš písať o ničení rozhodcami je doležitý aj ukazovateľ za čo boli vylučenia udelené...napr. viem o zápase kde malo mužstvo 5 vylučených z toho to bolo 3 krát za viac hráčov na ľade...
4.vylučenia nie su jediným faktorom podľa ktorého sa dá hovoriť o ovplyvňovaní zápasu...čo napríklad neuznané goly?zle vyhodnotené ofsajdy?či rozlišovanie iných sporných situácií?nemáš zahrnuté vyššie tresty a tie tiež možu ovplyvniť zápas či nie?
5.nevieme v koľkých zápasoch bolo ktoré mužstvo na ľade v presile alebo oslabení...poviem príklad...niekto má minus 10 a niekto plus dva ale ten čo má plus 2 mohol hrať menej zápasov v presile ako ten čo má mínus 10...

takže sa pripájam k názoru že síce su to zaujímavé čísla ale nemaju absolutne žiadnu výpovednu hodnotu...toť moj názor...
5.2.2010 - 1:26
0

kelnička

 

a ešte jedna poznámka: ...dosť podstatná vec je aj využívanie presiloviek ked si tu už spomínal že najdlhšie hral v presile Martin tak je to možno aj tým že tie presilovky jednoducho nevie využívať čím chcem povedať že to že hral najdlhšie v presilovke nemusí znamenať že ho rozhodcovia aj najviac do tej presilovky posielali...
5.2.2010 - 1:39
0

Nikto

 

ale myslim, ze to uz je cisto MT problem, ze neviete vyuzivat presilovky...
5.2.2010 - 7:42
0

kelnička

 

to je pravda: ...ja som písala o inom
5.2.2010 - 8:00
0

simon22 BLOG

 

asi nevieš čítať..: tak z aprvé.. tebou spomínané údaje niektoré sú tam.. napr.. kto hral kolko v presilovke a oslabovke.. to je predsa tá prvá štatisitika.. tam j vždy len čistý čas v prevaj´he a oslabení.. už odrátané súbežné vylúčenia.. osttné sa nedá zistiť a..... ak by som to aj uviedol, tak by bol tvoj argument.. ale rozdel ona oprávnené a neoprávnené vylúčenia.. na tie ked bolo 0:0 a tie čo už bolo rozhodnuté.. teda nepodstatné.. somarina jedna za druhou.. asi ti tie čísla skreslili bolestínsky pohľad a hovoria že tvoje oblúbené mužstvo nie je až taktrestanmé ako si si myslela.. lebo inak si neviem vysvetiť tvoje argument.. ja som napísal.. prečo som urobil tú štatistiku... aby sa videlo ako to je s presilovkou a oslabovkou jednotlivých mužstiev.. nei je to všeukazujúci parameter.. ale niečo napovie.. tebe asi zvrátil mýtus ukrivdeného mančaftu.. to je všetko.. čiže svoj ciel som dosiahol.. poukázal som na to že sa nepíska pre slovan a zároveň na to že martin či nitra nie sú výnimočne ukrivďovaní.. že najmenej v obľube je PP a že na žilinu všetci serú.. lebo jej pískajú asi najvyrovnanejšie.. to sa z tej štatistiky dá jednoznačne povedať..jo a ešte niečo.. že na slovan a tn sú daleko prísnejší vonku ako doma.. to môže mať dve interpretácie.. že vonku proti nim sudcovia podlahnú domácemu prostrediu...alebo že v BA a TN ich trestajú menej aj kedby si zaslúžili viac.. ale pravda bude aj,aj.. niekde uprostred.... je zaujímavé že iné mužstvá taký rozdiel nemajú.. tak ťa zdravím knedlička.. a necíť sa urazená.. ja ani neviem ktorá je tvoj klub.. ale určite podla tvojej reakcie nevyšiel tak ako si si predstavovala..
5.2.2010 - 8:11
0

stojkovic

 

vyuzivanie presiloviek praveze je v tomto smere uplne nepodstatna zalezitost ... nejde o vyuzitie ale o moznost vyuzitia .. a to je rozdiel ... bud tu sancu ti rozhodca da alebo neda .. a tiez si myslim, ze je uplne jedno za akeho stavu je presilovka ... ci je za stavu 1:1 alebo 4:0 ... ked sudca da superovi za stavu 4:0 .. moznost hrat 4 presilovky , ma predsa moznost vyrovnat na 4.4 .. ze neda? jeho chyba ... moznost ma
a kelnicka ... prosim ta ako suvisi vyuzivanie presiloviek s ich premienanim??? to je co za kravina?? to ako ze chalani nedali ste tak sup este jednu?? omg
6.2.2010 - 14:59
0

stojkovic

 

zle som sa vyjadril "ako suvisi mnozstvo presiloviek s ich premienanim " ....
6.2.2010 - 15:03
0

kelnička

 

matematik...: nuž ako???tak pre Teba po lopate.simon uviedol čas ktorý mužstvá strávili na ľade v presile.ako suvisí ich premiennanie??hraju dve mužstvá a každé bude mať vylučených po 6 hráčov na 2 minuty ale jedno z nich využije po minute každu drhuhu presilovku...to znamená že jedno z mužstiev bude hrať o 3 minuty presilovku dlhšie.tu je ten rozdiel.potom budeš tvrdiť že to druhé mužstvo rozhodcovia ničili lebo hralo o 3 minuty menej v presile??UVAŽUJ...ja budem stále opakovať že tieto čísla vobec nemožu byť smerodatné...
6.2.2010 - 15:57
0

stojkovic

 

ja netvrdim ze su smerodajne ... ale nemyslim si ze tym ma simon uvedeny pocet minut uplynutych ale pocet minut udelenych ... a to je rozdiel ... v pripade ze ma pocet mimut uplynutych ... tak mas pravdu a cisla skresluju ... v pripade ze ma pocet minut udelenych, tak mam pravdu ja, a potom to nieje o gole ale o sanci dat gol co je samozrejme rozdiel ze .
6.2.2010 - 17:39
0

simon22 BLOG

 

sú tam obe čísla..: v stat sú obe čísla.. tj.. počet minút čistých v presilovke ako aj počet minút UDELENÝCH doma a vonku.. takže neviem čo tam stále tej kelničke chýba.. obe čísla sú tam.. mne šlo skôr... ale to by som sa opakoval.. ona vôbec nevie čítať.. a melie neustále svoje.. ano má pravdu.. vždy ak uvedieš nejakú štatistiku .. tak nebude dokonalá.. ale o dokonalosť vôbec nešlo.. išlo o to zrealniť pohľad ukrivdených konkrétnymi číslami.. kto chce tak si tam niečo nájde.. kto nechce tak nenájde nikdy.. to je všetko..
10.2.2010 - 21:54
0

simon22 BLOG

 

kelnička a ešte: ešte ti dám jednu dobrú radu.. pozeraj HOKEJ.. tedy výkony hráčov na lade a nie ROZHODCOV.. už na našej stránke som písal.. nepískajú dobre.. ale sú tam preba ako mantinel či tyčka.. aj tá odráža nie spravodlivo.. tak ich aj tak ber. a uvidíš že sa ti hokej bude zdať krajší.. bez tej emócie na sudcov.. ber ich ako nevyhnutné zlo.. pískal zle.. a hotovo.. neber že ťa úmyselne poškodzuje a neustále.. také nebýva..jedným sa zdá že teraz o bolo ono.. a tí na to istom štadione ale súperoví to vidia úplne inak.. čiže .. pozeraj a hodnoť hokej.. tvoja reakcia hovorí.. že si všímaš viac rozhodcov a ich chyby ako hokej.. a to je škoda.. tí pruhovaní tam byť musia.. ak ti zle odpískajú tri ofside.. ale tvoji skvelí útočníci nepremenili 4 nájazdy.. kto ovplyvnil viac výsledok,??? hráči to kazia niekedy podstatne viac ako sudcovia.. urobi 20 chýb či vpredu alebo zadu.. pehrajú gólom v oslabení a na vine je SUDCA.. hovadina predsa ako mraky.. ja len toľko..
5.2.2010 - 8:23
0

kelnička

 

hmmm...: ja som uvádzala Martin ako príklad.neprispievam tu dlho ale možem Ťa ubezpečiť že som sa nikdy nevyjadrovala k výkonom rozhodcov.hoci mám na nich svoj názor....tak ako Ty mi radíš pozerať hokej ja Ti radím čítaj poriadne...Ty si sa nám tu snažíš nahovoriť že rozhodcovia čím viac dávaju presilovku jednému tým viac ničia druhé mužstvo za prvé je to dosť nešťastná interpretácia a za druhé tak ako som už napísala tie čísla nemaju veľku výpovednu hodnotu....inak s tebou suhlasím v niektorích veciach...
5.2.2010 - 12:00
0

frantapriklep

 

tie čísla ukazujú určitú časť, ale tak, ako tu už bolo viackrát napísané, nie sú presným odrazom toho, či rozhodcovia protežujú toho alebo tamtoho ... základ hokeja je aktívna hra ... kto je aktívny, vypýta si na 99% viac faulov ako ten čo to fláka a myslí si že mu rozhodca aj tak odpíska faul ... čiže základ je rýchlosť, snaha, útok ... potom môžu prísť vylúčenia ... Slovenskí rozhodcovia nie sú najlepší na svete, ale už to tu na HP bolo neraz spomínané, sú takí, ako naša liga ... Ja si dokonca myslím že aj lepší ako hokejisti .... Ukazuje to aj ich účinkovanie na medzinárodných fórach, kde sú často na najvyšších MS hodnotení dobre ... Ale prídu sem a kadejaký "oný" si o nich obtiera hubu ... a je jedno či je z BA, TN, MT alebo KE ... Proste kultúra národa je nastavená tak, že sudca je ten zlý, sudcovi mrkvu a podobne ... ale faktom je že by bolo často treba hráčom tú mrkvu ... najlepšie do ... nech ich to poženie dopredu ...
5.2.2010 - 13:45
0

simon22 BLOG

 

do zadku nieeee: zapcháš im výfuk a skape im motor.. a potom sa už vôbec nepohnú.. dosť sa nehýbu teraz františku
5.2.2010 - 13:58
0

frantapriklep

 

veď to až po zápase
5.2.2010 - 14:27
0

simon22 BLOG

 

kelnička..: ja sa nesnažím nič tvrdiť na základe tých čísel.. len jedno jediné.. že sú fans klubov ktorí boli presvedčení že ich a len ich najviac vylučujú.. a to z tejto štatistiky nevylýva.. a ostatní boli presvbedčení ž esa pomáha slovanu.. čo tiež nei je vidno.. len pre tieto dve veci som urobil sumár štatistík dostupných na szlh.. lebo som PRESVEDČENÝ že lepšie vyjadrujú skutočnosť( nie úplne a presne.. ale lepšie) ako nasratý fanúšik po zápase tu v diskusiách na tomto fóre.. si pozri diskusie po zápasoch a uvidíš.. a najviac by mali plakať asi BB a PP.. a tí div sa svete neplačú tak intenzívne ako poniektorí iní.. len preto som to tu dal.. aby videli reč čísel a porovnali ju so svojimi dojmami..viem ž ej eto tiež nepresné.. ale rozhodne presnejšie ako myšlienky fanúšika... to je ale už úplne všetko.. čo som chcel.. ja len toľko
5.2.2010 - 13:48
0

P24 BLOG

 

len jeden detail: stale tu spominas ze je jednio za akeho stavu rozhodca odpiska resp. meodpiska faul. hned z voleja ma napada jeden priklad. Semifinale NR - ZA. 2 zapas. NR po par minutach vyhrava 2 - 0 je v laufe a zda sa rozhodnute ibaze. zrazu sa zacina festival vyluceni ktroe vidi jedine rozhodca pricom vrchol je ked chrenko dostane 2 min za nepovolenu vystroj ked podava lakosilovi brankarsku hokejku ktrou mu btw. zilincan odkopol za co mal ist von. ZA hra 5 na 3 asi 3 min v kuse a vratisa sa do zapasu. a co ze nasledne vylucoval aj hracov za ked boli za zrazu na koni? a posledny zapas tejto serie ked je kolac ide zobrat puk spoa vlastnej brany ked mal ist domaci hrac za narazenie na mantinel von minimalne na 2 a 2. puk maju zrazu zilincania rozohraju a je z toho posledny gol serie. vies ake by boli cisla vylucenych? jasne ze nr hrala viac presiloviek kedze za vyslovene nestihala ale aj tak im este polovica faulov bola odpiskana. alebo MS vieden po faule na alsaka gol nemal absolutne platit. jasne nasledne sme hrali nejake tri rpesilovky v kuse ale charakter zapasu uuz bol,zmeneny can sa chytila .takze tolko k siclam ktroe nevypovedaju realne o nicom
19.2.2010 - 1:33
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.

{{rotabanner=hp_diskusia_neprihlaseny,hp_diskusia_neprihlaseny2}}

Simon22

Vlastná fotka Status: ok

Stručne o sebe: s hokejom žijem,aj keď ma neživí. vidím zlé aj dobré, dúfam že dobré preváži..som obyčajný fanúšik čo si zamiloval tento šport..

 

Fanúšik Extraligového klubu:
Dukla Trenčín

Fanúšik NHL klubu: Pittsburgh Penguins


Dátum registrácie: 12.2.2007 21:09

Počet diskusných príspevkov:
650 (vyhľadať)


Popularita: +4.91
Nepopularita: -5.00
Počet hodnotení: 49

Karma: 34.36%

Kratke spravy

+5 za skvele prispevky mas plus u mna (Majko25)

0 ty si taky jednoduchsi...skratka nula (Hombres)

+5 nadhlad v nazoroch a objektivita sa tu aspon u mna velmi ceni (KalisSI)

+5 Trenciner,ktory sa zda byt v pohode ;) (Greendeath)

+5 nech sa páčí :-) (Edvin)

+5 Vazim si ludi, co maju starost o moj zrak. ;-) (Jurrko)

+5 :-) (Njanja)

+5 Za reakciu Stastny versus Siroky... uplne si to vystihol! (Loizo)

+5 vidno ze ziješ hokejom a vies o čom pišeš. jasných 5 (Ebola 1978)

+5 Ako je mozne, ze som Ta takeho stareho matadora HP este nehodnotil ? Bude to zrejme tym, ze Ta tu vnimam ako samozrejmost tejto stranky, ktora vzdy tu ma co zmysluplne povedat. A tvoje blogy ? Samozrejme, ze su vzdy pre mna pohladenim na dusi... (Zomi)

+5 druha strana odpoveda DUKLAAAAAAA (Cvikla )

+5 paci sa:) (Kuki)

+5 Tvoje nazory maju hlavu a patu a naviac pises mojim jazykom :) (MackoPu)

+5 Proste spravny fanda z perfektnym nadhaldom (VidkoX)

+5 skvely nazor na nenavist Skalice a Martina (40Valcak40)

+5 len tak dalej...do hokeja "vidis",prispevky naparadu (Dendas)

+5 fajn príspevky,blogy,fanúšik dukly,u mna za 5;) (Martin gal)

+5 fajn.. veľmi fajn.. (Nano)

+5 za skvele blogy o dukle, kde sa vzdy dozviem nieco nove, za to ze ides proti debilslovanovi, a za vzdy rozumne prispevky z diskusii supportersu kde chodim viac nez sem, za to vsetko len +5 (Matthew)

+5 skvele nazory, blogy, nemam co dodat (Lubka-mt)

+5 no akosi som pozabudol takze az teraz. samozrejme ze plus 5 (P24)

+5 Paradne blogy ;) (Jimmy Tulipan)

+5 fajne blogy, fajné názory (Shupa)

+5 jednoznacne (Taxis)

+5 za krasne a velmi posobive blogy, ktore pohladia dusu hokejoveho fanusika..:-) (Fun)

+5 Hokejové srdce a hokejová duša. Celkom ako ja :-D Môžem dať niečo iné? (Fanda)

+5 fandis najlepsej u nas,rozumies sa hokeju,mas zaujimave prispevky a pises dobre blogy... (Citron14)

+5 ukazujes sa vo velmi dobrom svetle a navyse views komu fandit:) (Rabl)

+5 tak zdravim a nechapem ze som ta nehodnotil...clovek ktory nie vzdyma nazor ako ja ale je radost s nim diskutovat.obrovsky prehlad,skusenosti a hlavne tento clovek hokejom zije...a este dodam neskutocne mu rozumieee... (Kortez666)

0 :D (Defender)

+5 dukle vždy verní... (DuklaTN)

+5 Vitaj na HP. Ja len tolko :) (Filbert)

+5 V celku fajn oponent drz sa,hoci som Slovanista viem ocenit aj supera nie len na lade,ale aj medzi fanusikmi! (Siso)

+5 okrem ineho vyborne blogy mas (Borco)

+5 Opäť raz skvelý článok. I keď sme sa niekedy chytili, tak ti dám +5 nakoniec si aj bloger a blogerov treba podporiť.Takže ako som už povedal, skvelé blogy, čiže +5! (Dukla101838)

+5 Určite za +5 , aj keď sú veci, kde sa naše názory asi nestretnú,ale máš svoju úroveň a spolu s pôsobením na žumpe si jeden k kultov hokejových net diskusií. Väčšinu svojich názorov máš podloženú faktami, a samozrejme, fandíš správnemu klubu. (Mannheim)

+5 Dobre pises, mas casto dobre diskusne veci a akceptujes nazor inych , to je za +5 (Eurobec)

+5 Stojí za to s Tebou diskutovať naviac fans PENS a osobne nemám nič proti Dukle tak u mňa skromne +5 ! (Romek)

+5 mam rad ludi ktori radi diskutuju a pritom akceptuju nazory inych (Infuzius)

+5 Nielen za tento článok, aj predchádzajúce dva boli výborné. Máš svoj pohľad na vec a pravdupovediac takto nejako to vidím aj ja. Tu nie je o čom, jednoznačne +5 (Slovex30)

+5 Odkaz pre TulupaMT - ja nie, ja davam +5 (Voldemort)

+5 super blog (MaFo)

+5 Super blog musim dat za +5 (Maro180)

Vyberáme z blogov

Najnovšie komentáre k blogom

Najnovšie spoty mimo náš výber

HK NITRA
Dominikakesziova 7. Október 2017 15:10 (50)
Překvapující přestup ?
Johan-harju 10. September 2017 11:00 (57)
Kelly je v Edmontonu. Prosadí se do kádru Oilers ?
Johan-harju 10. September 2017 10:26 (48)
Chiasson se připojil k Washingtonu, uspěje ?
Johan-harju 10. September 2017 10:00 (59)
Kemp NHL : Dánsko
Johan-harju 10. September 2017 08:55 (57)
Francouzký zázrak : Amenale Rammel
Johan-harju 9. September 2017 21:02 (58)
Vancouver : Podpis
Johan-harju 9. September 2017 10:48 (56)
Vancouver : Podpis
Johan-harju 9. September 2017 00:46 (71)
Chicago : Podpis
Johan-harju 8. September 2017 16:17 (73)
Boston blízko dohody z Pastrňákem
Johan-harju 8. September 2017 16:06 (62)

Najčítanejšie blog spoty


Evysledky.com - live športové vysledky
Hokejportal.sk (v2.0) ISSN: 1336-6270 Vydavateľ: Offensive Europe s.r.o. - Všetky práva vyhradené.

GENERATED IN: 0.151712 seconds